POHYB, CVIČENIE a CHUDNUTIE Cviky na chudnutie a tvarovanie ZADOK BOKY STEHNÁ.

07.07.2011, 06:21, Štefan Holečko

Zadok a stehná - Aktívne a pravidelné precvičovanie týchto partií je u žien zároveň výbornou prevenciou proti vzniku celulitídy. Pri tréningu zadku sa dôkladne sústreďte na sedacie svaly. Svaly stehien a zadku musíte neustále prekvapovať. Do tréningu stehien a zadku zaraďujte jednostranné cviky. Ak túžite po peknom zadku, nevyhýbajte sa drepom. Cviky na tvarovanie ZADOK BOKY STEHNÁ nájdete TU.

Na zobrazenie celého článku kliknite TU


Zadok, boky a stehná sú u mnohých žien ale i mužov kritickými miestami ich postavy.

Keď držíte redukčnú diétu, založenú na značnom znížení príjmu kalórií, väčšinou sa Vám podarí schudnúť tam, kde nechcete. Jedným z riešení ako predísť takýmto neblahým výsledkom a zároveň vytvarovať svoje problematické partie je pravidelné cvičenie! Zaraďte si k obľúbeným fyzickým aktivitám aj polhodinku, v ktorej si precvičíte najmä zadok a stehná. Aktívne a pravidelné precvičovanie týchto partií je u žien zároveň výbornou prevenciou proti vzniku celulitídy a slúži i na redukciu pomarančovej pokožky. Aby sa splnil účel cvičenia je samozrejme potrebné dodržiavať zásady správneho a zdravého stravovania. Ideálne je do stravy zaradiť výživu obsahujúcu všetky zložky živín, hlavne bielkoviny, vitamíny, minerály a antioxidanty.

Pri tréningu zadku sa dôkladne sústreďte na sedacie svaly, a preto vykonávajte opakovania v pomalšom tempe, ako zvyknete pri iných partiách. Čím je tempo pomalšie, tým viac dostanú zabrať sedacie svaly a tým rýchlejšie sa zadok spevní. Ak chcete dosiahnuť viditeľné výsledky, je dôležité cítiť pri cvičení mierne pálenie, a to najlepšie dosiahnete pomalým vykonávaním vyššieho počtu opakovaní.
Svaly stehien a zadku musíte neustále prekvapovať. Skúste precvičovať spodok tela rôznymi spôsobmi, zaraďujte a obmieňajte jednotlivé cviky. Ak vás tréning nudí, buďte si istí, že rovnako nudná bude i odozva vášho tela na cvičenie. Používajte rôzne cviky, rôzne pomôcky, rôzne uhly.
Do tréningu stehien a zadku zaraďujte jednostranné cviky. Zanožovanie v kľaku, výpady, výstupy na lavičku – to všetko vyhovuje. Takéto cviky pomáhajú predchádzať, prípadne i naprávať svalovú nerovnováhu. Tvarovanie pekných stehien vyžaduje nielen tvrdú prácu, ale aj trpezlivosť. Vyššia hladina estrogénov spôsobuje u žien ukladanie tuku na zadku, stehnách a bokoch. Vzhľad týchto partií môžete vylepšovať samotným tréningom, ale keď ich chcete skutočne tvarovať, potrebujete aj spaľovať tuk, a pri tom hrá dôležitú úlohu vhodná diéta a strava s dostatkom živín. Zároveň si treba uvedomiť, že genetické danosti možno zvrátiť len do určitej miery.
Ak túžite po peknom zadku, nevyhýbajte sa drepom. Drepy sú najlepším cvikom na tréning bokov a zadku. Je pravda, že budujú svaly stehien, bokov a zadku, ale nemajte strach. Je to ten druh svalového rozvoja, aký presne chcete: spevňovanie svalovej hmoty pružného okrúhleho zadku.
 

 
« Späť


Diskusia: "POHYB, CVIČENIE a CHUDNUTIE Cviky na chudnutie a tvarovanie ZADOK BOKY STEHNÁ."
Dátum: Meno: Komentár:
- Žiadne komentáre -
Pridať komentár | Zobraziť všetky komentáre