POHYB, CVIČENIE a CHUDNUTIE - 5. Cviky na chudnutie a tvarovanie BRUCHA.

10.03.2011, 03:56, Štefan Holečko

POHYB, CVIČENIE a CHUDNUTIE - 5. Cviky na chudnutie a tvarovanie BRUCHA. Rady na schudnutie. Pokiaľ ste sa rozhodli schudnúť na bruchu, musíte si uvedomiť, že sa nedá schudnúť iba z brucha, ale dá sa chudnúť celkovo, teda aj na bruchu. Cviky na brucho. Ako spáliť tuky na bruchu. Cvičením brušného svalstva a správnym stravovaním získate peknú postavu. Cviky na zavalitú postavu a na útlu postavu.

TU kliknite na zobrazenie celého článku


Pokiaľ ste sa rozhodli schudnúť na bruchu, musíte si uvedomiť, že sa nedá schudnúť iba z brucha, ale dá sa chudnúť celkovo, teda aj na bruchu. Vhodnými cvikmi to môžete urýchliť Cvičenie je na chudnutie vhodné, jednak s ním lepšie schudnete a aj Vaše telo sa dostane do lepšej kondície. Vyberte s vhodné cviky, pri nesprávnej voľbe si cvičením môžete ublížiť a môžete ostať sklamaný, že neschudnete. Základom všetkých účinných cvikov na chudnutie je, že pri nich nemôžete ísť na doraz. Pokiaľ chcete cvičením úspešne schudnúť, zamerajte sa na vytrvalosť. Doporučujeme Vám cvičiť cca 60 minút, 2-4 krát v týždni, pri tepe srdca cca 70% Vášho maximálneho tepu. To znamená, že Vaše srdiečko by malo tĺcť cca 115 – 145 krát za minútu. A nezabudnite, že 75% úspechu pri chudnutí tvorí zdravá strava a dostatočný pitný režim.

Určite si, aký máte typ postavy. Pri chudnutí (nielen brucha), je dôležité, či máte zavalitejší typ postavy, alebo máte geneticky chudšiu postavu ale pribrali ste – útlejší typ.

Zavalitejší typ postavy.
Najlepšia cesta ako schudnúť na bruchu, je úprava jedálneho lístka. Znížte príjem kalórií o 500 až 800 denne a pekne začnete chudnúť. Zabudnite na cvičenie s činkami. Budete vyzerať ešte mohutnejšie. Vaše telo si prirodzene a s menšou námahou vytvára svalovú hmotu - čím viac cvičíte, tým vyzeráte mohutnejšie. Vhodný typ cvičenia je vytrvalostné. Čo sa brucha týka, výborné je behanie, plávanie, bicyklovanie (nie stacionár) a „brušáky“. Pri týchto športoch Vaše brušné svalstvo pracuje a začnete pekne strácať centimetre po obvodoch.

Útlejší typ postavy
Vaše telo ťažšie vytvára svalovú hmotu, preto je optimálne cvičenie(ak chcete nielen chudšie brucho, ale aj krajšiu postavu). Závisí hlavne od toho, či chcete aj výraznejšie spevniť postavu vo fitness centre alebo len schudnúť na bruchu (vytrvalostné športy). Taktiež nesmie chýbať úprava jedálneho lístka. Nemusíte rapídne znížiť prísun kalórií, stačí ak hlavne zvýšite ich výdaj. Za mesiac sa Vám môže podariť schudnúť v páse aj o 5 centimetrov.

Pokiaľ pochopíte ako pracuje Vaše telo, čo vyžaduje od Vás a ak mu to dáte, odmení Vás peknou postavou. Najťažšie je začať. Ale pokiaľ raz začnete, tak sa z toho časom stane Vaše hoby a nebudete sa musieť nútiť. To nakoniec bude znamenať, že môžete mať peknú postavu celý život.

 

 
« Späť


Diskusia: "POHYB, CVIČENIE a CHUDNUTIE - 5. Cviky na chudnutie a tvarovanie BRUCHA. "
Dátum: Meno: Komentár:
- Žiadne komentáre -
Pridať komentár | Zobraziť všetky komentáre