Ako schudnúť JEDÁLNY LÍSTOK NA TÝŽDEŇ

JEDÁLNY LÍSTOK S ROZPISOM CELODENNEJ STRAVY NA TÝŽDEŇ. Rady na stravovanie ako odstrániť nadváhu

Jedálny lístok je zostavený ako príklad na zdravé stravovanie. Pomôže Vám udržať si váhu resp. aj schudnúť pri dodržiavaní stravovacích zásad a pitného režimu. Denne je potrebné vypiť 3 až 4 dcl tekutín na 10 kg svojej váhy. Jedálny lístok nie je univerzálnym návodom na chudnutie a stravovanie. Množstvo kalórií a teda aj jedla, ktoré skonzumujte za 1 deň závisí od vášho stravovacieho režimu (udržanie váhy, chudnutie), pohlavia, veku výšky a váhy a stavu vášho organizmu. V prípade, že máte nevhodný metabolizmus (úsporný, keď si telo pravidelne ukladá časť kalórií skonzumovanej stravy), je potrebné doslova dovyživiť - zrekonštruovať váš organizmus a takto dostať metabolizmus do normálu.

 

JEDÁLNY LÍSTOK S ROZPISOM CELODENNEJ STRAVY NA TÝŽDEŇ (kliknite na jeho zobrazenie)

 

Potraviny, ktoré sú vhodné na zdravé stravovanie a chudnutie

* morčacie mäso, kuracie mäso
* chudé hovädzie mäso
* chudé mäso z diviny
* králik, zajac
* vajíčka
* zelenina, ovocie ( iba do 16:00 ), je mylné sa domnievať, že ovocie sa môže konzumovať aj na večer. Väčšina ovocia obsahuje totižto veľa cukru.
* kompóty bez sirupu
* celozrnné pečivo a chlieb
* ovsené vločky, ražné vločky a cereálie. Nepoužívajte ovsené vločky neskoro večer, sú dobrým zdrojom sacharidov.
* tmavá ryža
* tvrdé syry ( ktoré obsahujú okolo 20 - 30 % tuku )
* dusená šunka, kuracia, morčacia, bravčová
* tofu, sója a výrobky z nej
* cestoviny, najlepšie tmavé
* slnečnica, sezam, tekvicové semiačka
* olej: olivový, ľanový, lisované za studena
* oleje na varenie: repkový, slnečnicový
* tvaroh, cottage cheese, biely jogurt, zakysané nízkotučné mliečne výrobky
* nízkotučné mlieko
* ryby ( hlavne morské: tuniak, losos, makrely atď.)
* racio chlebíky ( tzv. Polystyrénové), ryžové, ražné atď.

 

Potraviny, ktoré môžete občas konzumovať, ak chcete schudnúť

* roztierateľné syry, klasické maslo, ovocný jogurt, termixy, miláčik
* bravčové mäso ( chudé )
* baranie mäso ( chudé )
* vnútornosti ( restovaná pečeň )
* kačacie a husacie mäso bez kože
* kozie mlieko
* med
* horká čokoláda, ochutené cereálie rôzneho druhu
* oriešky, pistácie, kešu
* cestoviny ( biele )
* zemiaky, biela ryža
* šunková saláma

 

PRIHLASUJEM SA NA ZASIELANIE NOVINIEK O CHUDNUTÍ A STRAVOVANÍ (kliknite)

 

Keď chcete schudnúť vyplňte tento FORMULÁR NA CHUDNUTIE (kliknite)

 

Ďalšie informácie o tom ako postupovať pri chudnutí a stravovaní sa dozviete na stránke www.schudnut-ako.meu.zoznam.sk

 

Chcem si prečítať ďalšie rady - novinky o chudnutí a stravovaní (kliknite)


REKLAMA

 

REKLAMA

 

REKLAMA

REKLAMA

 

 

 

 

REKLAMA

reklama

REKLAMA