CHUDNUTIE Hlad Prejedanie a JOJO efekt

Ako dosiahnuť a udržať si optimálnu hmotnosť ?

Hlad je nepriateľ chudnutia. Aj silné predsavzatie schudnúť neraz stroskotá ak nastúpi pocit silného hladu. Počas priberania sme nerobili nič iné, len sa mu bránili najedením sa. Logicky si z toho nejeden chudnúci odvodí pravidlo, že pri chudnutí sa musí diať pravý opak. Chyba. Žiadna vôľa psychicky zdravého človeka nie je taká silná, aby pocitu hladu, ktorý nám dala príroda, odolávala. Ak dokážete odolávať hladu a celé dni nejesť, tak okamžite navštívte psychiatra. Máte vážne sklony k anorexii. Pri chudnutí sa bude diať to isté, čo aj doposiaľ. Keď príde chuť najesť sa, tak sa najeme. Čas jedenia je presne určený Vašim zaužívaným stravovacím režimom. Ako teda naložiť s malým hladom ak príde mimo stanovený čas? Len malým kúskom ovocia alebo zeleniny. Jedávajte 5 x denne a menšie porcie. Ak dokážete odolávať hladu, neznamená to, že je vaša vôľa taká silná, ale že pocit hladu je taký slabý, alebo tiež, že je jedlo málo chutné.

Keď chcete schudnúť, musíte si uvedomiť, že chudnutie nie je jednorázová akcia, ale proces obsahujúci viacero zmien:

  • Zmenu stravovania a pitného režimu,
  • Zmenu metabolizmu a stavu Vášho organizmu,
  • Zmenu životosprávy,
  • Zmenu Vášho postoja k pohybovým aktivitám,
  • Zmenu - zlepšenie Vašej informovanosti o stravovaní.
     

TU kliknite na zobrazenie celého článku


REKLAMA

 

REKLAMA

 

REKLAMA

REKLAMA

 

 

 

 

REKLAMA

reklama

REKLAMA