Chudnutie - čo na raňajky

Ako schudnúť - ako raňajkovať

Keď chcete schudnúť musíte začať raňajkovať. Aké má byť zloženie Vašej stravy?

Chudnutie, chudnutie - pekná postava, chudnutie - hladovka. Slová, ktoré možno aj Vás mátajú, keď sa zobúdzate. Večer ste od veľkého hladu zjedli dve čokolády a zapili ste to litrom coca- coly. Katastrofa, porušili ste diétu a ručička na váhe nie a nie sa pohnúť dolu. No, musíte to napraviť a nedáte si raňajky. Rozhodli ste sa spáliť prebytok kalórií z predchádzajúceho večera. Robíte však základnú chybu. Pred obedom ste hladný ako vlk a opäť si dáte hamburger, pizzu, či iné vysoko kalorické jedlo. Dostali ste sa do začarovaného kruhu opakovaného hladu a prejedania. Musíte to zmeniť. Musíte začať raňajkovať.

Ako na to? A tu je naša rada a odpoveď:

1. Raňajkujte!

2. Raňajkujte pravidelne!

3. Raňajkujte zdravo a vyvážene!

Odporúčame Vám zdravé nutričné - výživné raňajky. Naše detičky na nutričnej výžive z materského mlieka vyrastajú, začnú chodiť aj myslieť. Ich organizmus proste dostáva to, čo nevyhnutne potrebuje. Tak prečo by sme si aj my nemohli spomenúť na správne stravovanie z útleho detstva.

Vaše telo začína byť ráno aktívne a na to aby mohlo plniť svoje funkcie tak ako je potrebné, potrebuje vhodnú dávku energie (kalórie), dostatok a správnu štruktúru živín (bielkoviny, vitamíny, atď.). Keď vynecháte raňajky tak :

* Vaše telo má nedostatok energie, bielkovín i iných živín,
* hladina cukrov (dávka potrebnej energie) v krvi klesne pod potrebnú hladinu – úroveň,
* organizmus voči tomu bojuje a pripomína Vám to,
* ste malátny, unavený, dostávate veľký hlad,
* vo väčšine prípadov ho neskôr zaháňate vysoko kalorickými potravinami (sladkosti, hamburgeri, chipsy, oriešky, sladené nápoje a iné), proste skonzumujete ďaleko viacej kalórií ako je potrebné,
* Váš organizmus spracuje len malú časť týchto kalórií a zvyšok si samozrejme ukladá ako zásobu energie do Vašich podkožných tukových buniek,
* priberáte a ste nešťastný z toho, že podľa Vás zjete málo a kilá pribúdajú,
* na Vašu smolu sa organizmus človeka pri prejedaní zbavuje prebytočných cukrov (kalórií) v krvi rýchlo, a tak sa opätovne ich hladina v krvi dostáva pod potrebnú hladinu – úroveň,
* opäť dostávate hlad a prejedáte sa,
* takýto postup sa v priebehu dňa opakuje viackrát a v nejednom prípade je zavŕšený neskoro večerným alebo i nočným prejedaním sa.
* Neustále priberáte alebo máte problémy s Vašou váhou.
* Základom tohto procesu je, že neraňajkujete alebo Vaše raňajky sú nevhodné.
* Samozrejme u každej osoby je to individuálne a ovplyvňuje to viacero faktorov.


Kliknite na zobrazenie celého článku.


REKLAMA

 

REKLAMA

 

REKLAMA

REKLAMA

 

 

 

 

REKLAMA

reklama

REKLAMA