Sviatky nie sú len prejedanie sa a priberanie !

sladke_1_10

Pred blížiacimi sa sviatkami a oslavami, obdobím „prejedania sa“, vám ponúkame  zopár rád, ako toto obdobie prežiť bez zbytočných kíl naviac, ktoré potom budete musieť pracne zhadzovať.


1. Nežijete pre jedlo
Naopak, jete preto, aby ste žili. Hoci sú lahodné pochúťky pre mnohých z nás jedným z najväčších potešení, napodriaďujte im celý život. Pokúste sa preprogramovať tak, aby jedlo nebolo stredobodom vašich myšlienok. Ak vás prenasleduje stres, neriešte ho pomocou šľahačkových zákuskov či slaných orieškov. Radšej sa poprechádzajte na čerstvom vzduchu.

2. Jedzte každé 3-4 hodiny
Jednou z najčastejších chýb, ktorých sa pri diéte ľudia dopúšťajú, že jedia raz denne. Pri takomto systéme stravovania určite neschudnete rýchlejšie. Ako si treba jedlo rozložiť? Ideálne je päť menších chodov namiesto jedného či dvoch väčších.

3. Prijaté kalórie treba spáliť
Stratiť hmotnosť neznamená drasticky znížiť príjem kalórií, ale naučiť sa aj prijatú energiu spáliť. Kalorické číslo sa najlepšie upravuje pravidelnou fyzickou aktivitou. Záleží len na vás, akú formu pohybu si zvolíte. Samozrejme, najlepší je pobyt na čerstvom vzduchu. Pravidelný pohyb však neprospieva len hmotnosti, ale podporuje aj dobrú náladu.

4. Zaplňte si žalúdok ovocím
Mnohí sa domnievajú, že synonymom k diétam je odopieranie a hladovanie. Výskumy však ukázali, že sa dá chudnúť a zároveň aj jesť, treba si len vedieť vybrať správne potraviny. Využívajte napríklad ovocie a zeleninu bohatú na vodu. Takéto potraviny vám ľahko zaplnia žalúdok, zaženú hlad a pritom príjem kalórií bude minimálny.

5. Zabudnite na alkohol

Ak chcete schudnúť, zabudnite na alkoholické nápoje. Po niekoľkých pohárikoch vyhladnete a budete nekontrolovane zháňať niečo pod zub. Poruke sú väčšinou slané dobroty či chlebíčky, a tak kombinácia alkoholu s jedlom nie je pre hmotnosť ideálna. Samozrejme, ak si dáte z času na čas dva decilitre vína, neublížia vám.


6. Šesťdesiat percent denného objemu potravy zjedzte do 14. hodiny.
Kompenzovať vynechané raňajky obedom alebo vynechaný obed večerou patrí k najväčším stravovacím chybám. Pokiaľ sa vynechá niektoré z troch hlavných jedál, telo je v priebehu dňa unavené a dezorientované, lebo hladina krvného cukru je rozkolísaná, a počas noci sa príliš nezregeneruje, lebo preplnené brucho mu to nedovolí. Ak väčšiu časť z denného objemu potravy zjete do 14. hodiny a večeru nebudete posúvať do neskorých večerných hodín, nemusíte sa nijako zvlášť obmedzovať a nepriberiete.

7. Nezabudnite na tekutiny

Pite dostatočné množstvo tekutín, priebežne počas celého dňa.

Sviatočné stravovanie bez stresu z priberania !

814269

Sviatočné chvíľe bez priberania


Správne zloženie živín v prijímanej strave, vláknina a bylinky. Toto je správna voľba produktov, ktorá vám dodá energiu, dostatočne vás zasýti, a prečistí organizmus, aby ste sa počas sviatkov a osláv zbytočne neprejedali.
„Nikdy nesadajte k sviatočnému stolu hladný“. Správne zloženie skonzumovaných živín hodinu a pol pred jedlom vás dostatočne zasýti nas to, aby ste nezjedli všetko čo uvidíte.

V prípade, že vás tieto informácie oslovili, môžete urobiť nasledovné kroky:

* prečítajte si aj iné zaujímavé sekcie
* vyplňte tennto FORMULÁR NA CHUDNUTIE (kliknite) a my vás budeme diskrétne a nezáväzne kontaktovať,

Po zaregistrovaní sa Vám vyhotovíme a zašleme analýzu vašej postavy. Po rozhovore s Vami spolu zabezpečíme, aby ste prežili Vianoce bez nadbytočných kíl. Ďalej Vám budeme pravidelne a bezplatne zasielať e-mailové informácie o zdravej výžive, stravovaní a správnom životnom štýle.

ohnostroj

 

Želáme Vám krásne prežitie sviatočných chvíľ a príležitostných osláv  bez zbytočných kíl navyše.

S pozdravom a prianím nízkokalorických, ale príjemných sviatkov
 

Štefan Holečko


REKLAMA

 

REKLAMA

 

REKLAMA

REKLAMA

 

 

 

 

REKLAMA

reklama

REKLAMA