CHUDNUTIE Ako odstrániť nadváhu - čo večerať

Chcete schudnúť? Musíte sa zbaviť večerného prejedania! Ako na to!

Začínate chudnúť a rozmýšľate nad tým, ako na to? Aj Vy po celodennom hladovaní, či konzumácii množstva vysoko kalorických drobností dostávate večer vlčí hlad a zbodnete čo vidíte? Z okolia od priateľov počúvate : večer už nič nejedz? Dobre, ale keď trávite celé dni v práci a sotva stíhate zjesť tých pár hltov v podnikovej jedálni, čo iné vám ostáva? Zaprieť sa a potom sa uprostred noci zobudiť na nepredstaviteľné škvŕkanie v lačnom žalúdku? Tak teda takto určite neschudnete! Vzdávať sa večere je pravidlo, ktoré nemožno uplatniť v praxi, pretože každý z nás má iný životný štýl a iný denný rozvrh povinností, no a živiny telo nepochybne potrebuje v priebehu celého dňa. Ideálne je jesť priebežne, od výdatných ale zdravých raňajok až po ľahkú večeru. Tú by ste si mali dopriať v závislosti od toho, o koľkej sa chystáte do postele. Nemá význam ostať už od piatej o hlade, ak nezaspíte skôr ako o polnoci.

 

Slabé večere sú navyše zradné v tom, že vedú k chúťkam na takzvané druhé večere. Pripočítajte k tomu fakt, že ich skonzumujete mimovoľne počas sledovania večerných správ a je to jasné - kilá sa začnú lepiť a pribúdať, ani nebudete vedieť ako.

 

Aby večere (a ani tie druhé) neublížili vašej postave, ponúkame Vám zopár rád na riešenie Vašich problémov:

Problém: Nudíte sa
Ste síce po večeri relatívne sýty, ale na stole je otvorená bonboniéra, čo tam ostala po včerajšej návšteve. No nedajte si takú dobrotu!

Riešenie: Nekompromisne zlikvidujte všetky pokušenia v dosahu a nájdite si aktívny program. Ak máte steper alebo iný posilňovací prístroj, zvládnete sledovanie TV a cvičenie zároveň, čo je nepochybne zdravšie ako keby ste popri prepínaní kanálov maškrtili

Problém: Celý deň len zobkáte drobnosti
Celý deň ste takpovediac o chlebe a o vode, takže po príchode domov vyrabujete chladničku a zbodnete čo vidíte!

Riešenie: Ak viete, že nebudete stíhať, pripravujte si obedy do práce deň vopred. Pokiaľ ste pracovne natoľko vyťažený, že na varenie neostáva ani pomyslenia, môžete využiť služby firiem, ktoré ponúkajú diétny plán na celý mesiac s donáškou troch chodov denne.Nevýhodou je v tomto prípade finančná náročnosť.

Problém: Jete pravidelne ale nezdravo
Jete síce stále približne v rovnakom čase, ale o zdravom stravovaní a rovnováhe medzi tukmi, cukrami a bielkovinami nemôže byť ani reč.

Riešenie: Pozor na sacharidy a prázdne kalórie, aj na popoludňajšie sladké drinky a kapučína s kolegami. Zvýšte príjem bielkovín prostredníctvom nízkotučných syrov, kyslomliečnych výrobkov, produktov zo sóje či rýb.

 

Ako večerať bez strachu z priberania?
Tu je niekoľko jednoduchých tipov, ako pripraviť večeru o niečo zdravšie (ale rovnako chutne). Nahrádzajte...

* Tuniak vo vlastnej šťave namiesto tuniaka v oleji
* Biely jogurt s horčicou a korením namiesto majonézy
* Dusená zelenina namiesto vyprážanej zeleniny v cestíčku
* Syr typu cottage namiesto údeného tvrdého syra
* Celozrnné cestoviny z tvrdej pšenice uvarené na polomäkko namiesto klasických bielych cestovín
* Slaný koláč so zeleninou namiesto syrovej pizze
* Zemiaky v rúre s paradajkovým pretlakom a bylinkami namiesto hranolkov s kečupom

 

Môžem ísť spať hladný?

Kliknite na zobrazenie celého článku.


REKLAMA

 

REKLAMA

 

REKLAMA

REKLAMA

 

 

 

 

REKLAMA

reklama

REKLAMA